mandag den 9. november 2009

Just park the god-damn-car!

yar_03_3d_cc_3P0_im-kopiEr der nogen som har en fantastisk evne til at parallelparkere? For så vil jeg gerne bytte med evnen til at forkæle manden/kærsten – den evne har jeg alligevel ikke behøv for lige for tiden!

Jeg bor midt i byen og har bil – ikke en stor en af slagsen. Faktisk bare en bette yaris, men jeg får koldsved, tiks, dårlig mave og diverse andre ubehagelige ting, bare ved tænken om at parallelparkere. Men det skal altså være slut! Nu har jeg googlet “parallelparkering” og fundet forklaringer med pædagogiske tegninger, så nu er det vel bare at øve sig… altså et meget øde sted hvor der ikke er nogen mænd der stopper op og glor for at få bekræftet at kvinder jo bare ikke kan køre bil og da slet ikke parkere.

Ingen kommentarer:

 

blogger templates |