torsdag den 15. juli 2010

Just don’t want to be the fat girlfriend!

 

body-fat-articleHvad gør man når kæresten siger: “Baby, jeg elsker dig overalt på jorden, men du tænder mig sgu ik, fordi du er tyk.” ?!

Ja, altså lige præcis dét sagde han jo ret faktisk ikke, men det er sådan jeg opfatter det.

Jeg ER tyk og ja jeg har taget på. Jeg vil også gerne gøre noget ved det, men har bare ikke kunne overskue det. Men nu er jeg pludselig topmotiveret. Har fået et hemmeligt projekt. Der skal tabe kilo, mange kilo.
Skal sgu blive så lækker at det er mig der bliver træt af at han hele tiden skal pille! (som om det nogensinde vil ske)

Så jeg burde vel egentlig takke kæresten for det spark i røven der skulle til, men nej - for det gør stadig for ondt….

PS. de første 2,9kg er allerede væk!

1 kommentar:

Det Forkromede Overblik sagde ...

Godt gået med kiloene, men han skal da også lige have en opsang!

 

blogger templates |