mandag den 12. juli 2010

Just breathe me…

Bloggen har været meget stille meget længe. Jeg har haft/har store problemer… en langtrukken skilsmisse, gæld, udelukkelse af Jehovas vidner for at nævne et par stykker.

Jeg har mistet: et ægteskab, en god og fortrolig ven (som manden trods alt var), mit hus, penge (MANGE penge), mine venner, min nærmeste familie.

Jeg har (stadig): min bil, mormor (helt sikkert også mine mostre og lidt mere familie, men jeg har ikke magtet at se andre endnu) og mit arbejde.

Jeg har fået: en dejlig kæreste og vores fælles lejede lejlighed.

Jeg har mest lyst til: at ligge i fosterstilling og kigge ind i væggen (hvilket også til tider sker), men jeg tvinger migselv til at stå op hver dag og gå på arbejde og tage til træning. Det er hvad jeg kan overskue for øjeblikket…

1 kommentar:

Maria sagde ...

Puha, så kom der lige sådan et indlæg midt i alt det sjove - tilbage til virkeligheden! Jeg sender dig en masse tanker og håber, at du kan holde hovedet oven vande - trods alt! Det er dejligt, at du er så ærlig - det skal du sku' ha' et klap på skulderen for!
Varme tanker fra Maria!

 

blogger templates |