fredag den 20. november 2009

Just being patient

Jeg flytter… Sidst år i oktober valgte jeg at flytte fra min mand igennem 12 år (ja jeg blev gift megatidligt!). Jeg flyttede i en lejlighed 8 km væk fra vores hus og har boet der siden. Nu flytter jeg så hjem igem. Altså min soon-to-be-eksmand flytter ud og har lånt et hus af sine forældre, hvor han kan bo gratis. Dvs. at vi slipper for at betale to huslejer – for ja, vi deler stadig faste udgifter!

Mange har helt sikkert ment og synes stadig at jeg var for tålmodig. Men jeg skal leve med det jeg gør nu resten af livet og vil gerne ud af det på en ordentlig måde.

Derfor:

  • deler vi udgifter til bolig lige over, indtil huset er solgt og vi kan dele økonomien helt.
  • anstrenger vi os virkelig for at tale pænt eller i det mindste neutralt til og om hinanden.
  • har vi først nu, da vi begge har skrevet under og er blevet enige, indsendt seperationspapirerne.

Det er sørgerligt, skræmmende, lettende, forfærdeligt, uoverskueligt, vemodigt og en masser andre følelser, men jeg tror på at jeg (vi) kommer nogenlunde hel ud på den anden side og vil komme til at få nye oplevelser som jeg slet ikke havde drømt var muligt :)

Denne sang med Sia har kørt på repeat i mit hoved siden jeg hørte den første gang. Den rammer bare så godt noget af det som ellers er så svært at beskrive …

Sia – Little black sandals

I'm being dragged down Down by the hand The hand of a golden giant man He's crushing my knuckles and splitting my skin He says he will let go if only I ask it of him He says girl it's your call You wanna fly You wanna fall So I shout I wanna get away from you as fast as I can I tell my feet to move it I hope they have a plan These little black sandals are walking me away These little black sandals are heading the right way These little black sandals are walking me away These little black sandals saved my life today So now I'm free Free from the big bad giant who was stalking me Thank you feet for guiding me I'm glad somehow I've got brains down there at least chorus
Sometimes I'm tempted Sometimes I am I would be lying if I said I didn't miss that giant man Oh He was a line between pleasure and pain But me and the feet have some years to reclaim chorus
_

Ingen kommentarer:

 

blogger templates |