torsdag den 5. februar 2009

Sick and tired

Nu har jeg efterhånden været syg i en uge. I morges stod jeg op for at overbevise mig selv om at jeg var rask nok til at tage på arbejde - men nej.
Jeg fik dog lavet mig en smoothie som jeg sugede i mig under dynen inden jeg faldt i søvn igen.
I går eftermiddag troede jeg så osse at nu var jeg ved at være frisk, så jeg kæmpede mig ud af sengen, for at gå en lille tur, så jeg kunne få noget luft. Kom til at komme denne læderring som jeg har kigget på i over en måned nu. Selvom budgetten for andet end det nødvendige er ikke-eksisterende i denne måned - ja, så købte jeg den altså... ...og en moleskine notatbog. Har allerede en som jeg bruger som dagbog. Hvis man først har haft én, er man afhængig. Nyeste påfund fra moleskine er små citynotebooks med kort m.m. Bare jeg snart skal ud og rejse igen - så må jeg bare have sådan en med!

4 kommentarer:

Modedullen sagde ...

Ih, den læderring er da SÅ fed! Hvor har du dog fundet den henne?

mvh
Mette

Just Frida sagde ...

Hej Mette, ringen er faktisk købt hos min lokale kaffemand. Det er en fantastisk butik med kaffe, te, chokolade og brugskunst :) Jeg ved ikke hvilket mærke eller hvor ringene kommer fra, måske en lokal som har fået en go ide :)

MY CLOTHING BLOG sagde ...

HEi Fria..

Mange tak fordi du satte dig på min Faste læser liste..

Mange tak!

Go' aften!

Mvh

Just Frida sagde ...

Selv tak :)

 

blogger templates |