torsdag den 1. januar 2009

Så starter jeg på en frisk...

2008
Flyttede jeg fra min mand igennem 12 år. Fik jeg at vide at jeg skal være moster. Tog jeg alt for meget på. Genoptog jeg kontakten til to gamle veninder. Fandt jeg et træningscenter som jeg kan lide. Rejste jeg til Kina alene pga. arbejde. Var jeg på hyggetur til Amsterdam. Fik jeg en fartbøde. Har jeg haft mit job i 2 år. Ødelagde jeg mit korsbånd for 2.gang.
2009
Vil jeg være mere glad og positiv.
Taber jeg mig min. 15 kilo.
Finder jeg glæden ved at træne regelmæssigt.
Holder jeg fast ved mit job.
Møder jeg nye mennesker.
Plejer jeg mine gamle venskaber.
Tager jeg på ferie et varmt sted i vinteren.
Køber jeg et klædeskab.
Begynder jeg at male igen.
Drager jeg omsorg for min krop og sjæl.
Handler jeg efter hvad jeg tror på.

Ingen kommentarer:

 

blogger templates |