tirsdag den 29. juli 2008

Gomorgen, nu vil jeg gå i seng!

Efter diverse overspringshandlinger såsom at voldshoppe på nettet og chatte med veninden som lige har fået en tandlægeregning på 4500 kr (av for den, både i tanden og i lommeforet!), så fik jeg endelig hul på at lave en arbejdesopgave som jeg burde ha lavet i sidste uge hvor jeg rent faktisk var på arbejde og ikke mandag nat i min ferie! Nu er kl tre og jeg er ved at være færdig... i mere end en forstand!
Jeg skal køre 100 km i morgen (øhh i dag) for at besøge min mor og hygge. Min mor er sådan en som jeg kan shoppe med og gå på café med. Det er superhyggeligt, men hvis jeg trænger til at spise frikadeller eller nybagte boller, er det ikke mor, men mormor jeg må slå et smut forbi.
Hun er sgu osse supersej - hende bedste :) Hun er lige fået bredbånd, så nu kan jeg chatte med bedste om hvornår vi skal plukke rips og spise lagkage næste gang.
Jeg har forresten fået fiber i dag. Jeg havde valgt en gør-det-selv-pakke, men de havde lige glemt at vedlægge installationsvejledning. Da jeg så skal installere det på tv'et, skal jeg bruge kundenummer og aktiveringskode, hvilket jeg heller ikke har fundet - sådan noget amatørpis tænker jeg men ringer så til support. Efter 20 minutters ventetid kommer denne samtale:
Mig: Hej det er FF. Jeg har fået fiber i dag, men der er ingen installationsvejledning med og nu skal jeg bruge nogle koder som jeg heller ikke har fået.
Telefonmand: Nå, de skulle være sendt med posten til dig i dag. Var det på BIPvej nr. BIP du sagde du bor?
Mig: Ja...eller nej det har jeg ikke sagt, men jo det er rigtig nok
Telefonmand: Nej det sagde jeg. Vi holder jo øje med dig! Hvad er dit cpr-nr?
Mig: Øhhh nå nå øhhh ja, det er bip-bip-bip
Telefonmand: Ok, jeg må faktisk ikke give dig koderne pr telefon, men nu har du jo lige givet mig dit cpr-nr, så kan jeg godt give dig koderne. De er bla bla.
Mig: Mange tak for hjælpen og hej hej
Telefonmand: Det var så lidt, hav en god aften.

Ingen kommentarer:

 

blogger templates |